FoLLoweRs

Monday, January 29, 2007

RiNDu iTu...iNDaH??

dua tiga menjak ni..rase rindu pada seseorang...opss..kat uyi tu dah tentu lah...ni rindu kat org lain.
Rase tringat jerk...naper ek...betul2 aku rindu kat dia ker..nak jumpa dia ker..atau sekadar mainan perasaan ni jerk..atau cume aku terkenang kenangan lalu, seumpama aku ni di halaman rindu...yg mengheret aku pada si dia dan ingatan itu...cehh!!
Arh...yg pasti...sumer tu akan berlalu...rindu ni dtg sekejap2 jer..pastu akan hilang....dan hilang...dan lenyap...dan tak pasti pulak biler dia akan datang lagi untuk kali yg ke berapa ntah..sampai bile.....?
sampai biler la agaknyer aku nak menokhtahkan rase rindu ini.
Betul ker aku memang rindu pada dia....atau sekadar selingan lagu hati yg sepi..?

Arhhh...apasal jiwangss sangat nikhhh.....uhhh....nyampah..! kehkehkehhh.....malu dong ah...!

1 comment:

Anonymous said...

rindu tu kan ke permainan hati...

:)

D=Dreamer