FoLLoweRs

Wednesday, January 31, 2007

sensasi punyer citer

smalam aku tengok rancangan 'Sensasi' kat tv3. Artis jemputan dia Watie Elite ngan Rosnah Mat Aris. Mase aku tengok tu, si Awal tgh interview Watie, dah separuh jalan dah. Biasa la, dah nama rancangan pon 'Sensasi', soklan2 dan jawapan pon bikin panas jer la, sensasi abis..Malas nak citer pasal Watie tuh, kalau ikut citer2 dia dari dulu mmg dia ni masalah betul, macam2 hal. So smalam, apa citer dia pon aku malas nak komen banyak, lagipon aku bukan kenal dia, just baca dalam paper jerk.. baca yang wartawan tulis, betul tak betul wallahualam...kang bikin tambah dosa jerk..hehe..

Rosnah Mat Aris...hmm ni pon aku tak reti nak komen apa dah...bukan la aku ni baik sangat, aku pon teruk gak, jahat gak. Tapi aku rase dia tak tau la apa yg dia cakap smalam..kater2 dan jawapan dia tu entah apa2...boleh plak dia buat main2..tau la dia tu artis..kena vogue konon, tapi agak2 la. Sumer jawapan dan penerangan dia smalam menyakitkan hati sanubari aku. Dia ni memalukan diri dia sendiri jerk...

Tak tau la, aku ni salah dengar ker atau aku salah paham ker, tapi time dia cakap yang Nabi kawin ngan Siti Khadijah tu..Nabi baru 25 while Siti Khadijah dah 45..Hermm..aku paham yang tu, dia nak cakap yang tak salah pompuan kawin ngan lelaki yang lebih muda. Tapi yang aku musykil tu, pastu dia leh cakap 'haaa...lagi tua dah nak mampos...' Errr...aku rase aku ader dengar dia cakap gitu. ..yer ker...?
Memang la, takkan dia mentioned kat isteri Nabi tu pulak, tapi mulut dia tu sesedap rase jer nak berkater, tau la free jer air liur tuh. Berhati2 la sket biler bercakap, ayat dia tu terusss jer sambung, mesti la membawa maksud yg berbeza. Entah la kot aku yg salah dengar atau salah paham...kalau aku yg salah paham, aku la yg doll..! hehe...tapi apapon aku tetap bengkekk ngan dia smalam. Tau..tau..dia artis..bukan suri rumah...dia keliling dunia..tak de dengar pon kubur panggil dia...apa nak kisah ekk.

Kadang aku terpikir, camner la anak dia tak kisah ngan penampilan mak dia..entah..! Agaknyer dah dunia selebriti mmg gitu kot..ehhh..bangga yerk!? Entah, kebanggaan org lain2..dan kegilaan org pon lain2 gak..
Wallahualam...

No comments: