FoLLoweRs

Tuesday, January 09, 2007

tahun baru 2007

minggu ni baru aku terase...ghupenyer dah masuk 2007 ek..agaknyer sbb baru masuk keje, last week aku still cuti menyambut raya haji dan sekaligus tahun baru kat kampung tak terase sangat pertukaran angka 6 ke angka 7 tuh.
Tahun ni aku dengan rasminyer dan kompemnyer dah jadik warga 30's. Eh...dah 31 dah aku..huk ala...dah makin tua, dah lebih 3 posen dah. Last year tak rase sangat, tak realize sangat umo dah 30, while this year ...huhh..memang tua mengejar biler tibe saatnyer.
Tahun ni gak uyi masuk darjah satu. First & second day aku hantar dia, nak tengok dia kat dalam kelas camner..tringat plak aku masuk darjah satu dulu..hik! Tapi uyi mmg independent, dia tak kisah aku nak balik pon, cume aku jer yg takmo balik! hehe..sampai last2 dah takde parents baru aku balik..hikhik...yer la....2-3 kali kena tegur ngan tok penghulu tu sampai naik segan aku, depa ingat uyi nangis.. takleh stay.

Tidur smalam.....bile adik2 aku dah masuk tidur, bile lampu dah padam...gelap...aku tarik selimut yg uyi pakai..tiba2 dada rase sebak, mater rasa pedih..panas...terase sunyi sangat..aku tak tahan lagi...aku biarkan ajer air mater aku kuwar..padahal takmo nangis pon...hermm..biarlah...kalau aku tahan2 sangat nanti sakit kepaler..at least output yg kuwar tu melegakan sket rindu aku. Yer la...lama gak aku ngan uyi, sejak lepas raya poser sampai la dia masuk sekolah..Ya Tuhanku...kuatkanlah semangat aku...amiin..
arhhh...nak kena carik keje kat klantan nikh...tapi.....isk...cam susah jerk...cam takde jerk...hmm..camner ehh..
gaji pon rasenyer..separuh dari gaji kat sini kot..tu yg maleh tuh.
Then...uyi....? sampai skang aku takleh nak jawab... kadang2 aku rase bersalah sangat kat uyi.

...semoga tahun ni life aku more berkat...amiinn...

No comments: