FoLLoweRs

Monday, October 01, 2007

Arghh, aku terlepas lagi..!!

Kali ni dah 2 kali aku terlepas sahur.

Grrrr.... nak salahkan siapa?? Menyesalnya. Menyesalnya. Menyesalnya tak sedar. Menyesalnya tido lambat. Menyesalnya tak kunci jam loceng dah hanya berharap pada alarm enpon. Menyesalnya tak suruh ma kejutkan. Adehhhh... 2 kali berturut2 tu tak bangun.. isk. Apadaa..

Ari tu, lepas sahur aku tepon uyi, dia baru siap mandi.

'Ni uyi dah pakai baju ke belum ni'

'Dok agi'

'Eeee.. tak malu ehh telanjang bulat ehh'

'Hekhekhek.. bakpo telanje bulatnyo, buke telanjang pat segi ko, petok ko..'

Hehehe.. pekat sungguh loghat kelate budak ni. Tapi best. Ceyyhh... (anak aku, best ajer ek.. muahahaha..)

Opss.. pagi esok aku mesti bangun sahur. Janji. Aku nak kunci jam loceng betul2. Kena testing betul2, bunyi ke tidak. Kalau takut gak tak sedar dengan kata lain tido mati, terpaksa la kitorang bergilir2 tido dan jaga untuk memastikan jam 4 nanti kitorang betul2 bangun untuk sahur. Bleh ker?? Hehe.

7 comments:

M1N4M1 said...

aku plak konon bangun sahur tapi minum air kosong je hahaha

j or ji said...

Aku kene bangun sahur..kalau tak bangun,,aku jadikan alasan untuk tidak berpuasa esoknya..

cLinaku said...

errr...dah baper kali ko terlepas sahur..?huhu..

tongah said...

Aku ni dah bersahur pun masih rasa tanak puase lagi...sakit perut la...camne nie...

broken_nigina said...

gua selalunyer belom tido lagi masa dah masuk waktu sahur..
jadi sangat jarang ada isitilah bangun sahur..

cLinaku said...

tongah,
tak dapek den nak nolong..!

gina,
abiss..biler masanya tido nikh

broken_nigina said...

lepas subuh..
siang ialah waktu tido..