FoLLoweRs

Friday, October 05, 2007

Mengantuk

Aku hanya dapat tido 2 jam semalam.

Huarghhhh.... ngantuk..!

Lepas beli kasut kat Mines, kol 12 lebih gerak pegi down town kat Cheras tu. Ingat nak cari baju melayu untuk abah. Hmm baju melayu tak jumpa, last2 kitorang beli bunga untuk gantung kat dinding ngan kat atas pintu gerbang. Alahai.. penuh bunga la kat umah aku tuh. Tapi cantik! Memang cantik. Naik seri dia.

Time kasih kat akak jual bunga tu yg tahan melayan karenah aku kejap nak tambah daun coklat kejap nak daun hijau. Last2 dua2 aku tak tambah. (sbb adik2 aku cakap taste aku teruk.. citt poorah!)

Dan sebab dia cakap aku cam Sheila Majid. Ekekekekekkeee.... (sajer nak bodek aku la tuu..)

Balik keje nanti nampak gaya kena berbuka kat Jusco Balakong tu ler. Nak beli kasut uyi ngan baju melayu abah skali.


Huarggghhh............... mulut buaya dah ternganga.............

No comments: