FoLLoweRs

Thursday, October 04, 2007

Tafsiran mimpi selepas sahur

Kurang seminggu aku akan balik kampung. Start cuti selama seminggu. Cukup ke?? Cukup la.. kalau ikutkan memang tak cukup, nak ajer cuti 2 minggu ker, sebulan ke... Hehe. Bagus la. Nanti bos tentu akan bagi cuti selama 3 tahun. Ataupon cuti terus.


2 hari lepas aku bermimpi. Mimpi tu tak menarik. Apa lagi indah. Biasa2 aje.

Biasanya orang yg hadir dalam mimpi aku adalah orang2 yang aku kenal. Kalau tak kenal muke pon, at least kenal nama. Akan kenal melalui nama dia. Mesti kenal la. Boleh recognize. Boleh tau.

Tapi ari tu aku bermimpi seseorang yg aku... tak kenal kot. Sebab lepas bangun tido aku cuba nak ingat balik.... tapi arhhhh..geramnyerrrr... sampai ke hari ini aku tak boleh ingat siapa org tu.

Aku kenal ke tak dia? Tak tau.

Aku tak nampak wajah dia. Macam sengaja blur gitu.

Isk....rasa nak ajer pegi jumpa tukang telek. Sajer suka-suka.

Huh.. takdo kojo ko ekau ni hah..???

5 comments:

M1N4M1 said...

aku penah mimpi laki ensem jadi bf aku hahaha mimpi mmg penipu

broken_nigina said...

tunggu masa nak jadi kenyataan kot cik m1n4m1..

azrul said...

deja vu dalam mimpi je kot.. tak pernah jumpa lelaki tu sebenarnye..

cLinaku said...

m1n4m1,
aku dah tak ghairah dgn lelaki ensem skang ni, cukupla dia romantik,charming,baik,kaya,kaya,kaya..;p

azrul,
entah lah.

ares bahar said...

heh...sungguh lah suspen mimpi macam ni...