FoLLoweRs

Saturday, October 06, 2007

Mata aku asyik nak mengenyittt jer..

Sejak petang semalam bawah mata kanan aku asyik bergerak ajer.

'Eh, apasal mata aku ni...ko tengok, asyik bergerak je kat bawah ni'

'Orang cakap tandanya ko akan nangis, takpon ko nak tengok orang'

'Huh.. memang le nak tengok orang, kite kan nak gi Jusco. Memang aku tengok orang la'

Sampai la skang ni, masa aku tengah menaip ni, mata aku still bergerak lagi. Sib baik dia bergerak tempat yang sama je. Buatnya dia bukak branch kat mata yang sebelah lagi tak ke haru..!!

Dan malam tadi aku terlepas sahur lagi. Kali ni memang aku betul2 tido mati. Betul2 flat. Sebab sebelum tu aku hanya dapat tido 2 jam dan malam tadi lak aku tido kol 1. Menjerit la jam loceng tu sorang2 kol 4, sikit pon aku tak sedar.

Bila masa aku berselimut pon aku tak tau sebab seingat aku smalam aku tak bukak pon selimut. Memang tindakan di luar sedar tu.

Sedar2 je dah kol 9.... zasssssssss...!!

1 comment:

M1N4M1 said...

kenyit mata tandanya gatai