FoLLoweRs

Tuesday, November 06, 2007

aku dan ABB

Kebelakangan ini aku perasan yang hubungan aku dgn si abang badan besar agak rapat. Aku katakan rapat sebab kami selalu keluar bersama. Tak kira lah, nak ke mana. Shopping, live band, makan bihun sup atau bank in duit. Paling tidak pon akan keluar untuk minum2 atau lepak2 kat kedai kopi.

Kalau dulu, dalam sebulan tu adalah sekali. Kadang2 tak. Kadang2 3-4 bulan baru ngedate.

Herm, tak pasti pulak bila aku rapat ngan dia. Rasanya 3-4 bulan kebelakangan ni kot.

Aku punya pesen pulak bile dah berkawan rapat ngan seseorang tu tak reti dah nak kuwar ngan orang lain. Asyik kuwar ngan yang sama je lah. Haiii... bukan taknak hang out ngan kawan2 lain tapi selalunya biler kawan2 call ajak, aku dah pun ada plan atau sedang minum ngan abang badan besar ni. Biasanya temujanji ngan abang badan besar memang awal2 dah diset!

Lagipon aku tak reti nak tolak pelawaan ABB ni. Entah! Agaknya aku pon bosan dan takde nak buat apa kat rumah melainkan tengok tv, makan, makan, tengok tv. Uyi pon takde. Boifren pon takde.

Cuma.. walaupon aku hilangkan keboringan dengan merayap menikmati cahaya kl pada waktu malam aku tetap rasa suram. Kelam. Malap kadang-kadang.

Huarghhh.. adakah aku hanya mengambil kesempatan di atas kebaikan, keprihatinan dan perasaan orang lain? Tidak tahu. Aku rasa tak.

Dan aku pon tak mahu dilabel begitu. So far, aku masih di atas landasan keretapi yang nak balik ke Tanah Merah... sebab aku memang nak ke sana. Bukan ke Tumpat atau ke Hat Yai.

No comments: