FoLLoweRs

Thursday, January 17, 2013

#eh-apa-title-nak-letak-daaa




Assalamualaikum.

Eh eh... rasa rajin semacam pulak hari2 bukak blog sendiri dan update. Begitu rajin mehh..?

Huhu. Sebab, awal2 tahun ni orang kewangan macam aku ni tak bizi sangat. Program baru nak start. Baru nak panaskan enjin. So, inilah masanya pon aku nak berehat2 sekejap, blogwalking ke hapa. Bos pulak selalu ghaib.

Keje memang la ada tapi tak urgent dan belum banyak lagi. Memendekkan kata yang panjang, nak mengular pon boleh. Haha. Tapi ai tak macamtu ok. Nak mengular pebendenya, aku ni kan pemalas. So serba serbinya memang malaslah.

Baik aku buat air ke, mengadap blog ke, tido ke, bermesra2 dengan encek gugel ke, lagi ada faedah. Kot? Hehe.

Lebih 20 tahun lepas (mak aihh.. nampak benor aku ni sangat2lah tak muda lagi. Giler kau 20 tahun tuu bukannya satu jangka masa yang sekejap) kalau blogspot masa tu dah ada memang sangat2 bestlah. Mesti banyak cerita cinta-perasan aku nak update. Hari-hari.





Semangat hari tu tak hilang lagi. Thih thiihhh....






2 comments:

deaf-angel said...

Hari selasa lepas aku punya harapan nak red warrior menang haha. Tahniah.

cLina BeLedZa said...

deaf;
time kasih.gomo kelate gomo.ahakkss...!