FoLLoweRs

Friday, January 18, 2013

I hate sulking




Aku ni kan, aku notice kadang2 benda yang remeh atau yang tak sepatutnya aku ambil hati pon akan membuatkan aku sedih dan boleh efek perasaan aku sampai la aku rasa ok.

Contohnya macam uyi. Bila aku tanya, dia jawab acuh tak acuh, nak taknak. Taknak bercerita dengan aku. Berpatah2 aku tanyer, 2-3 patah je dia jawab. Kadang2 rasa hangin. Geram.

Sudahnya, aku rasa nak merajuk dengan dia. Aku tak cakap dengan dia. Aku buat derk buat macam dia tak wujud kat sebelah. Tak tanyer apa2 yang biasa aku tanyer. Malas.

Lantak dia. Buat la keje sendiri. Malas nak ambil tahu.

Kadang2 rasa buruk benar bila merajuk dengan anak sendiri. Boleh ke camtu? Tapi dah hati kita memang terasa, memang merajuk, takkan nak buat2 ok. Buat2 takde apa2. Lagi sakit hati.

Tapi, bila merajuk pon rasa sakit hati jugak. Serba tak kena. Kang aku merajuk kang, bila pulak nak ok?

Haihhh.

Dan lepas ambil dia dari sekolah tengahari tadi.. tiba2 dah ok pulak.

Haihhh...





2 comments:

deaf said...

penat kot.

Anonymous said...

[p]Normally, a great custom pocket book must have an adequate quantity of greeting nike free run 3 card slot [url=http://www.chanelhandbagssales.co.uk]chanel bags uk[/url] machines because just about everyone has several charge card . It is an agent of [url=http://chanelhandbagssales.moonfruit.com]chanel bags uk[/url] many brands, and sells most of the bags we generally introduced, the styles are very complete . Whether canvas bag or cortical bag, they can add grade for your lovely appearance . Some people may be upset for have no idea what brand is good [url=http://chanelhandbagssales.moonfruit.com]chanel bags sale[/url] for men bag and how to choose appropriate bag . The great thing regarding ladies footwear is actually which there might be actual color actually within the official put on therefore this starts in the range even more with regard to creative designers . And Anna Dello Russo shows these [url=http://www.chanelhandbagssales.co.uk]cheap chanel bags
[/url] bags in T station show many times . Adopting princess shoes as picture makes the women shoulder bags out [url=http://www.chanelhandbagssales.co.uk]chanel bags sale uk[/url] of ordinary . That is [url=http://www.chanelhandbagssales.co.uk]chanel bags sale[/url] impressive . If you carry [url=http://www.chanelhandbagssales.co.uk]chanel classic bags[/url] with a pink flowered straw bag, that will be wonderful.[/p]
_(houziwdh)