FoLLoweRs

Wednesday, January 23, 2013

Masa memang mencemburui saya




Tengok kalendar... dah 23hb hari ni. Dah 23 Januari dah rupanya. Sekejap je 2013 ambil alih mengisi hari2 mendatang. Agak rakus jugak sebab rasa macam 2012 masih anak kecik untuk ditinggalkan.

Namun, sedar tak sedar Januari dah pun nak sampai penghujung. Orang kerajaan pun dah dapat gaji hari ni. Sekali dengan bonus. Alhamdulillah... :) Boleh buat bayar hutang, belanja sekolah anak, beli barang dapur, shopping. Err... opsss... itu dah tak cukup. Tapi bolehlah.. lepaslah nak buat sedikit belanja. Lebih baik ada daripada takde. Ye dop?

Tapi, bila tengok kalendar balik... laa... Januari tak habis lagi rupanya. Minggu ni baru masuk minggu keempat sesi persekolahan. Bermakna tak sampai sebulan pun uyi sekolah. Tapi naper aku rasa macam dah 3-4 bulan huh??

Adehh adehhh...semput! Hoho...





1 comment:

Anonymous said...

[p]Cheap Nike air max 2012 Running Shoes store

Do you looking for one Air Max to hit select Nike retailers worldwide in the near future . Cheap Air Max line includes some of the most colorful range of Nike [url=http://www.baskettrainerpascher.com]nike air max pas cher[/url] with elegant accents coordinate well with any outfit . [url=http://www.baskettrainerpascher.com]air max femme pas cher[/url] S . These hot sneakers will surely astonish you to your wit鎶?end in an unprecedented [url=http://www.baskettrainerpascher.com]air max tn pas cher[/url] way . Good looks do not hurt and it is an added advantage when you bust into glory after winning the race . These hot sneakers will surely astonish you to your wit鎶?end in an unprecedented [url=http://www.baskettrainerpascher.com]basket air max pas cher[/url] way . Thus, you will easily know which one is fit for you [url=http://www.baskettrainerpascher.com]air max bw pas cher[/url] best, and you will not have no purpose . This suggests that you will get pretty lots of years' really worth of assistance from them.[/p]
_(houziwdh)