FoLLoweRs

Wednesday, January 16, 2013

Hari lahir uyi

 
 
 
Selamat hari lahir untuk uyi. Dah 13 tahun dah dia. Ada setengah orang cakap dah nak dapat menantu dah aku. Hehh apadaa...

Dari semalam dia tak sabar tunggu hari ini. Bukan semalam je, dalam beberapa hari ni dia dok membilang hari menunggu 16 Januari. Entah apalah yang special sangat pasal hari ulangtahun kelahiran ni kan. Tarikh je pon.

Dia cakap takpayah sambut kat sini. Tak payah buat apa2. Memang aku tak buat apa2 pon. Dia sekolah, aku kerja, yang lain2 pon kerja. Bajet pon tak berapa nak ada. Kite buat derk je la yea?

Tapi dia cakap nak buat kat kampung cuti nanti. Herm.. memang dah 12 tahun hari lahir uyi buat masa cuti CNY. Rasa macam dia lahir pada tarikh tu pulak. Huhu. Ye la, masa tu je pon kitorang cuti panjang.

Tak payah buat apa2. Aku cakap ok.

Tapi masa turunkan dia kat sekolah pagi tadi, 'ibu.. petang nanti kita make kek kt secret recipe deh?'
 
Nak jugak makan kek tu....





4 comments:

deaf said...

Happy birthday uyi,
best wishes always.
Semoga selamat dunia akhirat. Amin.

Sayang said...

happy besday uyi...
smg sntiasa dirahmati Allah n mnjd ank yg sntiasa ada bersma ibu dkala susah n senang...sis mst tringatkan pd tarikh ni 13 thun yg lps mcmana nak lahir kan uyi?hehehehe....

cLinaku said...

deaf;
thanx fren.
jgn lupe wish aku punye lak ahad nti
:)

sayang;
ameennn... in sha allah.
thanx ros.
uyi susah nak keluar.kepala dia besar kot.huhu.tp sib baik ibu pushhhh kuat2 :p

Anonymous said...

happy birthday uyi