FoLLoweRs

Friday, September 21, 2007

al-fatehah..

Actually aku nak tulis entry ni dari semalam lagi tapi kesibukan kat opis yang amat terpaksa aku delay.

Apapun, aku nak baca al-fatehah untuk mangsa korban perbuatan manusia yang tak layak dilahirkan sebagai manusia.
al-fatehah.......
.
.
.

Bila dengar berita kematian Nurin, aku terkedu. Apa lagi dengan cara kematian dia. Meremang rasanya bulu tengkuk aku. Seram. Sebak. Ya Allah, lindungi kami dari bencana ini.

Kalau dapat ditangkap penjahat tu, kasi kerat anu dia sebelom tumbuk lumat dengan lesung batu. Yark! Lempar bagi makan kat anjing. Seksa dia pelan2 sebelom dia mati. Setan punya manusia. Eh, kao tak layak digelar manusia.


Apapon, semoga keluarga arwah tabah dengan dugaan ini...amiin...

3 comments:

broken_nigina said...

kerat sikit-sikit,pelan-pelan,lama-lama macam tajamkan pensil..
korek-korek mata dia..
korek-korek perut dia..
pastu korek kepala dia..
cucuk-cucuk otak dia..
pastu tikam telinga dia..
cabut satu-satu kuku dia..
hmm..

cLina BeLedZa said...

erkkk... aku plak yg rasa ngilu..huhu...
A'ah seksa cukup2!kill!kill!die!die!

Anonymous said...

Aha. You have a daughter...and I do have quite a number of nieces. Bila dengar benda tu, rasa like, "what the hell is happening? Am I living in a movie?".

I am might be the least of any of my family member's list as I am always hide myself inside the room. I might have this, slackers look that no one will ever believe if I am telling them that I am actually felt so sad to hear about Nurin. Tapi, bila dengar berita tu, I felt like, the world is going crazy. I cant live in here any longer. The world is going to be blown by the sin of its people.

Hell, it's totally unfair for me to talk about sin. hahahahah. I am a fucking sinner.

Hohhohoh. is there any "sin" inside my book, eh?