FoLLoweRs

Thursday, September 13, 2007

Ramadan Datang Lagi

Alhamdulillah... dan InsyaAllah dapat aku berpuasa lagi untuk tahun ke 31 kehidupan aku ni. Hopefully dapat puasa sampai abis sebulan unless sebab2 yg tak dapat dielakkan.

Aku dah tempah baju raya 4 pasang. Hehe. Raya sakan gak ek. Biasa aku buat sepasang je. Abis kuat pon 2 pasang. Tahun ni aku bersemangat lebih. Ohhh... aku nak buat baju keje nanti. Nak pakai pegi opis. Nak banyakkan baju kurung. Memang aku ada niat nak banyak pakai baju kurung tahun depan. So bukan lah satu pembaziran aku tempah baju tu.

Aku rasa aku kena ubah style dressing aku. Dah masuk 30an ni rasa segan lak nak pakai baju yang err.. baby size nikh. Nak menutup lemak yang tersengih. Ekekekeke. Lagipon nampak sikit maturity aku kalau berbaju kurung. Nampak sopan. Awww.
.
.
.
.
.
.
.
.


Arhh.. aku penat nak type lagi. Sikit masa tadi punyerlah berjela aku taip dengan syok dan penuh perasaan citer pasal raya, pasal baju raya aku yang sedondon ngan uyi, pasal uyi yang ligat ngan bisnes angpow dibulan poser dan takut nak kentut sbb dia ingatkan bleh membatalkan poser.... tup2.... ntah salah kat maner dan salah siapa tetiba hilang! Entah aku terklik kat mana aku pon tak pasti. Cehhh. Tak pernah pulak sepanjang aku berblogging ni menda yang aku taip ilang cenggitu jerk. Tak pernah plak tersalah teknik. Menyumpah seposen. Ohhh.. dugaan. Sabar. Ni baru first poser. Tu baru sikit je. Oklah.. aku senyum jer.

Nak try perah balik otak mengingat apa yg ditaip secara spontan tadi memanglah tersangatlah sukarnya. Naik mual urat perut aku. Biarlah.

Salam Ramadan.(Aku baru je baca satu blog tu, katanyer ni ler ejaan yang betul untuk Ramadan. Bukan 'Ramadhan'. Tambahnya lagi, tak cayer kalu, try cek kat Dewan Bahasa. Aku tak cek pon. Cehh. Aku eja 'Ramadan' ni sebab aku tak penah eja camni. Sebelom ni aku eja 'Ramadhan'. Sajer.)

No comments: