FoLLoweRs

Tuesday, September 18, 2007

Cepatlah bergerak wahai jam dinding

Aku rasa seolah-olah ader sebiji batu besar lepak kat dalam kepala aku ni. Berat sangat.

Apa nak buat ni.... lambatnya kol 5. Aku takde selera nak buat keje dah. Sib baik bos takde. Dia tak masuk. Takut la tuh. Cehh.. haprak betul. Dan2 takmo masuk lepas aku tanyer balance gaji budak opis untuk bulan ni.

Arhhh... selepas 2 tahun aku keje sini, ni le first time gaji lambat teramat. Dulu before 28 dah dapat. Cepat ajer, mengalahkan orang keje kerajaan. Skang..? Dah la bulan poser, pastu nak raya. Buatnya nak raya nanti dia wat hal lagi tak ke haru? Aduhh, makin bertembah sakit kepala aku ni.

Hopefully situasi ni tak lama. Tempat aku carik makan beb, mesti la goyang gak. Aku malas nak apply keje lain. Nak interbiu lagi, isi2 form, malehhh.

Bakul sampah aku dah penuh ngan tisu paper. Lap benda alah yang tak renti2 kuwar sampai pedih idung aku. Air mata aku pon mengalir. Pedih. Panas.

Aku rasa nak terbaring. Aku tak larat.

2 comments:

Anonymous said...

selesema itu penyakit paling keji. ia merosakkan sistem pemikiran, pernafasan, pemakanan, kebersihan, etc. kenapalah belum ada penawar untuk selesema!!

err.. itu cerita tentang selesema kan? hehe.

cLina BeLedZa said...

hentam sajalah....!