FoLLoweRs

Thursday, September 13, 2007

Dia yang bernama.........

Dia datang opis aku kelmarin. Heh. Surprise. Memang surprise.

Datang sekejap aje. Sebab... esok pagi dia dah nak ke Terengganu. Transfer ke sana untuk beberapa bulan lagi kot. Aku tak tanyer.

Dan, dia nampak macam dulu. Macam mula2 aku kenal dia dulu. Sudah kembali tak berapa berisi. Kemas. Cute. Hehe. Dan, satu yang tak boleh dinafikan.. aku suke personaliti dia. Aku suka karektor dia. Selepas dia, aku rasa aku belum jumpa lagi lelaki yang seperti dia.

Ohh.. dia bukan la hensem sangat. Tak jugak kacak. Tapi dia cute. Menarik. Unik. Agaknyer.. orang yang berseni ni memang menarik kot. A'ah. Sebab tu aku agak tertarik ngan kalangan orang2 seni ni. Errk...

Aku borak ngan dia tak lama. Kejap je. 15 minit.

Tapi .. last last conversation .. aku macam terdengar ... 'aku ni setia...hehe'.

Aku sengih jerk. Aku rasa aku dengar. Agak jelas. Tapi takde pulak aku respon apa2. Aku senyum je. Itu yang aku suka pasal dia! Aku tau dia bergurau, atau mungkin tidak. Tapi takde paksaan. Aku dan dia saling respect. Sama2 memahami. Sama2 tau where we belong. Sama2 rasa.

Hemm.. rasa macam baru semalam berkenalan..

No comments: